۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

پترایوس: ایران از دین سالاری به اوباش سالاری رسیده است





دکتر «دیوید پتریوس»، ژنرال عالیرتبه و فرمانده کل ستاد ارتش امریکا در منطقه خاور میانه ، شرق آفریقا و آسیای مرکزی، امروز در مصاحبه ای با برنامهٔ «جی پی اس» در تلویزیون «سی ان ان» که توسط «فرید زکریا» ارائه میشود، اخطار داد که سیستم سیاسی ایران در حال استحاله از سیستم دین سالاری (تئوکراسی) به یک سیستم اوباش سالاری (تاگوکراسی) میباشد.














۶ نظر:

  1. سلام، این بنده ی خدا نمی داند که که خیلی فرق نکرده است. زیرا دور و بر این آقایان همیشه پر است از آدم های فرصت طلب که همه کارها را می توانند به خوبی توجیه کنند.

    پاسخحذف
  2. خلیل جان اما انصافا فرق که کرده. همین عکسی که گذاشته ام را ببینید، فکر میکنید ده پانزده سال پیش جمهوری اسلامی تا این حد تنزل پیدا کرده بود که چنین رفتارهائی بکند؟ یا از لحاظ عقیدتی و ایدئولوژیک، این مزخرفاتی که اینها علم کرده اند، آیا واقعا هیچوقت جمهوری اسلامی تا این حد سخیف بود؟ قبول دارم که در ذهنشان در آن گوشه هایش اگر میگشتی این لاطائلات بود، اما هیچوقت به اینصورت عملی و تبدیل به مشی سیاسی دولت نشده بود.

    البته حالا که به این نکته رسیدیم بگذارید این را هم بگویم که معتقدم اگر جمهوری اسلامی چرکهای تمام وجود تاریخی مردم ایران بود که یکجا به شکل دملی بروز کرد، این دولت احمدی نژاد هم نقطهٔ اوج آن عفونت بود، زمانی که دمل سر باز میکند، که از یکطرف مهوع است، اما از طرف دیگر نشانهٔ تمام شودن چرخه عمر آن دمل، زمانی که بالاخره واقعیات وجودیش بیرون میآیند، نور روز به آنها میتابد و خشک میشوند و تمام میشود میرود دنبال کارش. بنا بر این از یک لحاظ با شما موافق هستم که این چیزها همیشه بوده در بطن جمهوری اسلامی و حالا فقط بیرون آمده، به عمل رسیده و ظاهر شده است.

    پاسخحذف
  3. ج.ا. از بدو تاسیس ائتلافی ست بین آخوند،بازاری و لات با خواستگاه های:
    مسجد،بازار و قهوه خانه

    پاسخحذف
  4. کاش به جای اینکه این عکس رو بذاری یکی از اون عکسهای درگیری گشت ارشاد میذاشتی.

    پاسخحذف
  5. تا من هم بتونم راحتتر با شما ارتباط برقرار کنم.

    پاسخحذف
  6. دوست ناشناس عزیز، از فیدبک شما متشکرم. عکس دیگری اضافه شد تا جنبه های دیگر «اوباش سالاری» هم ارائه شده باشد.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد