۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

لاکن اگر دنیا بفهمد که این اسلام چی هست...: خمینی از زیبائیهای ناشناخته و عدالت بی نظیر حکومت اسلامی میگوید


ویدئو را در زیر متن ببینید. میفرماید،
ما میخوایم یک ملت اسلامی باشد، ملت عراق هم همینو میخواد، ملتهای دیگه هم، ترکیه هم همینو میخواد. هر جا که مسلم است ملتش مایل است که یک رژیم اسلامی، یک رژیم عدل باشد. بلکه اگر ما تبلیغاتمون برسد به دنیا و ما به مردم دنیا حالی کنیم که اسلام چه چیز است! اسلام اصلا شناخته نشده است، تا حالا اصل اسلام شناخته نشده، کسی نمیدونه چیه. تا حکومت میگن به نظرشون حکومت محمد رضا میاد و سادات، و کارتر، تا رژیم گفته میشد این رژیمها به نظرشون میاد.

ما هرچند بخوایم بفهمونیم بهشون، تا نتوانیم درست پیاده کنیم اون چیزی که موافق رضای خدا و رسول خداست نمیتونیم ادعا کنیم که الان ما یک رژیم اسلامی داریم. ما الان در آستانه این واقع شده ایم که یک رژیم اسلامی متحقق بشود و انشاالله متحقق بشد. لاکن اگر دنیا بفهمد که این اسلام چی هست، حکومت اسلام چه جوریست، چه وضعی دارد، حاکم اسلام و رئیس اسلام با محکومین و با اشخاصی که به انها حکومت میکنند چه وضعی داشتند... سردارهای اسلام در صدر اسلام با مردم چه وضعی داشتند. سرداری که یه نفر آدم بازاری، سوقی، بهش فحاشی میکند نشناخته، و بعد او راه میافتد میرد و بعد بهش میگن که این مالک اشتر بود فهمیدی چه کردی؟ میدود دنبالش مبیند رفته مسجد، میگه من آمدم مسجد دعا کنم! این یه فرم حکومتی است که دنیا ندیده! یعنی تاحالا در دنیا نشده که پیاده بشه. زمان حضرت امیر و زمان پیغمبر اکرم و خلفا یه مقداری، اونطوری که میخواستن یه مقداری شد، و الا اونطوری که اونا میخواستند نشده است تا حالا، بعد از اون هم که بنی امیه آمدند و بنی عباس آمدند و حکومتهای ایرانی و نمیدونم رومی و اینها بودن که دیگه بدترشد مصیبتها.

ما اگر بتوانیم، و شما نویسنده هائی که مسئولید، همه تون مسئولید همهٔ نویسنده های اسلام مسئولند، همه گویندگان اسلام مسئولند که معرفی کنند اسلام را به مردم، حکومت اسلام را معرفی کنند به ملتهای خودشون که حکومت این هست وضعش، نه اونی که محمد رضا داشت و نه اونی که سادات دارد ونه اونی که سایر سران قوم دارند، اون اصلا اجنبی هست از اسلام، ربطی به اسلام ندارد. اگر ما معرفی کنیم حکومت اسلام را به دنیا، همه دنیا با ما موافق میشند، همه قلوب دنیا میخواند عدالت باشد، اونجور عدالتی که در اسلام است، لاکن خوب ما یک اشخاص و ملت ضعیفی هستیم تبلیغات نداریم در دنیا، دنیا بر ضد ما تبلیغات میکند، همه قلمهای خارج به ضد ما هست همه رادیوهای خارج تبلیغات بر خلاف ما میکند...






۴ نظر:

  1. پدرسوختهٔ فاشیست

    پاسخحذف
  2. سلام
    بله اینکه حکومت اسلام خیلی با حکومت های قبلی متفاوته را که خودمون کاملا درک و حس کردیم.
    البته بگم از نظر اسلام توافق همون به زور تیغ قبول کردن است و البته بارها هم این را ثابت کرده اند. مثلا: لااکراه فی الدین. ولی بعدش حمله میکنند و نتیجه گیری این میشه که کافرها باید کشته و غارت بشند تا رحمت خدا از مسلمین دریغ نشه و در ضمن حکم کسی که در دین مبین اسلام هم شک کنه(بزرگترین گناه اسلامی) که معلومه، اعدام و ... که البته خودتون خیلی بهتر می دونید.
    خیلی ممنون از این متن، راستی اون متن هایی بود که در مورد جهانی شدن اسلام و توهم مسلمین گفته بودید را هم من خیلی باهاشون حال کردم و برای همین و دسترسی راحتتر سایرین، با اجازه شما و با ذکر منبع در یک فایل doc سیو کردم و به دوستانم دادمش؛ مشکل که نداره؟
    ممنون

    پاسخحذف
  3. آرش عزیز، خواهش میکنم، چه اشکالی میتونه داشته باشه. به هر حال هدف و امید من هم از اینجا نوشتن همین است که فایده ای و خواننده ای داشته باشند این متنها. باز هم ممنونم از اینکه اینجا میآئید و سر میزنید و نظرات و عکس العملهای خودتون را هم با ما شریک میشوید.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد